Cui se adresează acest curs?
Acest curs este destinat pentru membrii Consiliului de Administrație a instituțiilor medico-sanitare publice spitalicești
Scopul cursului:
Consolidarea cunoștințelor membrilor Consiliilor de Administrație privind guvernanța corporativă, rolul, responsabilităților și funcționalitatea Consiliului de Administrație ca organ de administrare și supraveghere în cadrul spitalelor publice.
În urma cursului membrii Consiliilor de Administrație își vor dezvolta și fortifica:
- Abilități pentru asigurarea bunei guvernanțe corporative a spitalelor publice, în contextul unor resurse instituționale limitate (financiare, umane, materiale) și a unor factori de mediu extern, care sunt în permanentă schimbare.
- Competențe de autogestiune a Consiliului de Administrație ca organ colegial și aptitudini de cooperare și coordonare a activităților cu Fondatorul și Directorul spitalului.
- Capacități de analiză și asumare a atribuțiilor Consiliului de Administrație conform actelor normative în contextul rolurilor general acceptate pentru acesta.