Principală
Instituții medicale
Pacienți / Public Larg
Întreabă / Propune
RO
RU
Principală
Instituții medicale
Pacienți / Public Larg
Întreabă / Propune
RO
RU
Servicii
Blog
Consiliul de administrație - organ de administrare și supraveghere în cadrul spitalelor publice
TEST DE EVALUARE A CUNOȘTINȚELOR
1. Procedura de management ce se referă la administrarea și controlul fondurilor publice, cu scopul de a satisface nevoile părților interesate și a îmbunătăți funcționarea organizațiilor publice, se numește:
Control financiar public
Audit extern
Guvernanță corporativă în sectorul public
2. Ce tipuri de responsabilitate corporativă socială există:
Responsabilitate economică, legală, etică și filantropică
Responsabilitate economică, financiară, etică și filantropică
Responsabilitate administrativă, financiară, deontologică și filantropică
3. Ce este Consiliul Administrativ:
Organul de conducere ce reprezintă interesele Fondatorului
Organul de administrare şi supraveghere a activității spitalului
Organul responsabil exclusiv de evaluarea eficienței utilizării mijloacelor financiare publice
4. Cine din cei enumerați mai jos nu fac parte din Consiliul Administrativ:
Reprezentantul Companiei Naționale de Asigurări în Medicină
Reprezentantul Fondatorului
Reprezentantul unei organizații neguvernamentale din domeniul sănătății
5. Care din atribuțiile următoare nu sunt ale Consiliului Administrativ (răspuns multiplu):
Examinarea și aprobarea planurilor de activitate
Încheierea şi desfacerea contractului de management al instituției cu directorul instituției
Examinarea și aprobarea rapoartelor trimestriale şi anuale privind activitatea spitalul
Aplicarea stimulărilor şi sancțiunilor disciplinare persoanelor cu funcţii de conducere angajate în spital
Organizează efectuarea auditului medical intern conform metodologiei aprobate de Ministerul Sănătăţii
6. Câte etape se recomandă a fi parcurse pentru desfășurarea unei ședințe eficace a Consiliului Administrativ:
3 etape: pregătirea, desfășurarea și încheierea
4 etape: pregătirea, deschiderea, desfășurarea și finalizarea
5 etape: pregătirea, deschiderea, desfășurarea, finalizarea și controlul implementării deciziilor
7. Cât de des trebuie să fie organizate ședințele ordinare ale Consiliului Administrativ:
Nu mai des decât o dată în semestru
Nu mai rar de o dată pe trimestru
O dată în lună